1
0

Якби Габріель Гарсіа Маркес жив у нас час, він писав би не про кохання під час холери, а про навчання під час коронавірусу. Десятки українських ЗМІ вже опублікували посилання на різні портали, які допоможуть заповнити вільній час, і ми теж вирішили не мовчати.

Чимало платформ для освоєння нових знань на цей час відкрили доступ до своїх курсів. Те ж саме роблять українські лідери думок. Зокрема, маркетолог та засновник «CEO FEDORIV GROUP» Андрій Федорів нещодавно сколихнув веб-простір своєю заявою про те, що відомий курс «Brand Father» відтепер безкоштовний та доступний для загалу. І поки всі майбутні маркетологи ринули на канал Андрія Федоріва, ми вирішили підшукати ще декілька free курсів з маркетингу на той випадок, якщо «Brand Father» лише пробудить у вас освітній апетит.

  1. «Brand Father»

«Що за?..» – скажете ви. «Ну, все логічно, анонсували, даємо розгорнуту інформацію» – відповімо ми.

Курс «Brand Father» буде корисним підприємцям, маркетологам, стартаперам та студентам. Він складається з 14 відео, які щодня з’являються на YouTube-каналі «FEDORIV VLOG».

Раніше курс коштував 200$, а зараз – безкоштовний, як стверджує сам Андрій Федорів – назавжди та з правом завантаження, поширення та подальшого використання

2. Курси від Google

Платформа пропонує різноманітні навчальні матеріали на різну тематику, українською мовою наразі перекладені 19 програм. І всі вони прямо або частково стосуються маркетингу та підприємництва. Рівень потенційного учня – початківець.

До речі, за курс «Основи цифрового маркетингу» можна отримати сертифікат.

3. «Просування і заробіток на YouTube»

Іншим українським інфлюенсером, який вирішив поділитися власним курсом, є Андрій Шатирко – блогер, підприємець та власник агентства відеомаркетингу «SHATYRKO AGENCY».

Курс «Просування і заробіток на YouTube» складається з 18 уроків від 14 запрошених спікерів. Загалом навчання триває 31 годину. Бонусом стануть теми: «як відкрити онлайн-школу», «як просувати особистий бренд», «як просувати себе в Instagram», «як працювати з Telegram-каналами» та «як тримати самодисципліну».

Раніше курс коштував 580$, наразі – безкоштовний.

4. Coursera

Однією із платформ, які щедро надали доступ до платних матеріалів на час карантину, стала «Coursera». Загалом, тут зберігаються понад 3800 курсів та інформація для опанування більше, ніж 400 спеціальностей від різноманітних закладів освіти світу.

Якщо ввести у пошуку слово «маркетинг», можна знайти 19 доступних навчальних програм. А скільки інших слів можна написати у пошуковику! Експериментуйте, але пам’ятайте, платформа дає вам час зареєструватися на курси лише до 31 липня 2020 року, далі – все знову матиме свою ціну.

5. Маркетинг: розробка та продаж пропозиції цінності

Звісно, не варто забувати й про «Prometheus». Тут можна знайти дещо цікаве і у сфері маркетингу.

Курс про розробку продаж пропозиції цінності «познайомить Вас з рішеннями Теорії обмежень у галузі маркетингу та продажів, які відповідають за розробку і продаж Пропозиції цінності», – стверджують на платформі. Навчання триває 4 тижні, а по закінченні можна отримати сертифікат.

Також на сайті є чимало інших корисних курсів для журналістів, про які ми вже писали раніше, частина з них стане в нагоді й маркетологу.

Карантин – не привід розслаблятися, це, радше, – чудова нагода зайнятися самоосвітою – тож, вперед!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *