Про секс, жінок та спорт зі сторінок глянцевих журналів

4
0
Фото з журналу Playboy

Фото з журналу Playboy

Що читають та чим цікавляться українські чоловіки? Цього разу мова піде про сучасні чоловічі глянцеві журнали. Що зараз у топі та чому такий популярний у світі «Playboy» почав втрачати свої «вушка» на українському ринку? Це не матеріал про БДСМ-практику. Це, швидше, текст про «сексуальну революцію» та «розкріпачення» українського суспільства на сторінках друкованих видань. Більше сексу, спорту та жінок – ось теми для чоловічого задоволення.

Тематика чоловічих журналів є маловивченою в Україні. На те є свої причини: виникли вони не так давно; їхня поява є результатом дуже специфічного історичного явища, а саме «сексуальної революції» та «розкріпачення» українського суспільства, що стало причиною появи чоловічих журналів як таких, а й оселила на їхніх сторінках сексуальність як одну з головних тем, що й досі вважається непристойним, і подекуди люди відводять очі від подібного роду інформації.

Культові видання були і залишаються корисним порадником у багатьох життєвих питаннях, генератором цікавих ідей і, зрозуміло, чудовим способом розвіятися після важкого робочого дня. Для того, аби охарактеризувати специфіку чоловічих журналів, необхідно виділити серед десятків видань дійсно фактажні і найпопулярніші серед українського споживача, а це «XXL», «Men’s Health», «Playboy» та «Maxim». Свого часу чоловічий журнал «Esquire» в Україні був надзвичайно популярним блогом про чоловіче життя, але через кризову ситуацію з друкованою пресою в 2014 році вони закрились, а так в 2013 році займали почесне 5-те місце серед конкурсантів.

Всі чоловічі журнали можна умовно розділити на дві категорії: для читання і для перегляду (розважальні). Можна виділити ще одну групу чоловічих журналів, що спеціалізуються на якомусь конкретному чоловічому захопленні: дівчата, спорт, автомобілі, комп’ютери, чоловіче здоров’я і так далі.

Фото з журналу XXL

Фото з Instagram-сторінки журналу XXL

Варто розпочати з чоловічого журналу «XXL», що не відходить від канону якісної еротики. Кожна обкладинка добре підібрана фотографами та стилістами, а в рубриках – сотні пікантних фотосесій з інтригуючими героїнями. Крім цього, «XXL» публікує цікаві інтерв’ю зі знаменитостями різного формату і висвітлює десятки питань, приділяючи увагу автомобілям, техніці, спорту та сексуальній тематиці. «XXL» зберігає вірність традиціям і випускає щомісячний чоловічий журнал у звичному паперовому форматі.

Men’s Health

Фото з Instagram-сторінки журналу Men’s Health

Наступним є видання «Men’s Health». Легендарний суспільно-політичний щомісячник не дарма потрапив в список чоловічих журналів. Як і раніше, «Men’s Health» орієнтується на переваги сильної половини, звертаючись в першу чергу до «розумної» і «розбірливої» аудиторії. Критики нарікають, що після відходу гендиректора Men’s Health втратив колишню осмисленість. Але скажемо чесно, менш цікавим він не став. Видання позиціонує себе як путівник для чоловіків, які ведуть активний спосіб життя.

Цей журнал для успішних українських чоловіків, для яких час має значення. Власне основні акценти зміщені на здорове харчування, чоловіче здоров’я, особливості харчування під час занять спортом, також присутні рубрики на сексуальну тематику та міжгендерні відносини.

Досить цікавою рубрикою і однією з найсильніших та найпопулярніших є тема, присвячена харчуванню і кулінарії. Відмінні рецепти, призначені як для тих, хто бажає схуднути, і для тих, хто хоче набрати м’язову масу. До речі, на основі цієї рубрики випустили самостійне видання «100 кращих чоловічих рецептів».

Аудиторія диференціюється так: 45% – люди у віці від 25 до 35 років; 71,6% – чоловіки; 62,4% – неодружені; 49,6% – мають вищу освіту; 54% – люди з високим рівнем доходу; 23,5% – керівники і власники компаній; 35% – менеджери середньої ланки і фахівці; 21,1% – студенти. Таким чином, більшість читачів журналу – чоловіки у віці від 25 до 35 років з вищою освітою та високим заробітком.

Мудрі есе, соковиті інтерв’ю, цікаві репортажі про подорожі і, звичайно ж, «Правила життя». Журнал справедливо входить у число кращих чоловічих онлайн-ресурсів та має величезний архів інформації про здоровий спосіб життя, кар’єру та відпочинок.

Фото з журналу Playboy

Фото з Instagram-сторінки журналу Playboy

Далі йде по суті найпопулярніший у світі глянець для чоловіків «Playboy» – еротичний розважальний журнал для чоловіків, один з найбільш відомих у світі брендів. Визнаний критиками більш «жорстким», ніж «Maxim». У журналі цитують популярних письменників, дискутують про науку, публікують роботи скандальних художників. А разом із тим створюють в Україні паростки сексуальної революції.

Українські медіаексперти відносять журнал «Playboy» до розряду софт-еротика. Проте навіть зараз, коли лонгріди відходять у минуле, у цьому журналі є що почитати. Сьогодні він існує у онлайн і мобільному форматі.

В Україні наклад легендарного чоловічого журналу «Playboy» – 30 тис., що досить скромно, порівнюючи з іншими країнами.

За статистичними даними, «Playboy» поступово втрачає свій попередній обсяг продукування. Насамперед можемо це пояснити особливостями розвитку електронних ЗМІ, зокрема популяризацією інтернету, де кожен охочий, маючи потребу, скористається будь-яким подібним контентом, не витративши жодної копійки. А оскільки «Playboy» не страждає від надміру інтелектуальності й перенасичений рекламою товарів розкоші – така тенденція, загалом, є закономірною.

Серед лаконічних постів – нотатки по модному етикету, музичні новинки, спортивні тренування та спілкування з дівчатами.

Фото з Instagram-сторінки журналу Maxim

Список популярних журналів завершує «Maxim» – міжнародний чоловічий журнал, у якому невимушений, дружній тон статей. Матеріали для журналу схожі, скоріше, на дружні бесіди чоловіків, які розповідають про свій досвід. Знову ж таки стиль, спорт, секс, техніка та кар’єра – основні рубрики цього чоловічого журналу. «Maxim» позиціонує себе як щоденний чоловічий журнал, і за цей час зарекомендував себе як видання для зрілих, розумних і вибагливих чоловіків, які турбуються про своє здоров’я та стосунки із жінками.

Цікаво ще те, що журнал запрошує до себе найпопулярніших зірок ТБ чи блогів і, окрім відвертих знімків, надає їхні коментарі, інтерв’ю та передісторію. Інтерв’ю із зіркою цікаве в першу чергу своїми провокаційними запитаннями. Це краще, ніж коли питання нагадують анкету школярки з «улюбленою стравою» і т.д.

Рубрика «Таємно ​​про інтимне» сильно відрізняється від подібних сексуальних тематик в інших виданнях. По-перше, там повно гумору і сатири та усіляких цікавих фактів, а по-друге, присутні авторські малюнки. До речі, малюнки в журналі дійсно цікаві. Більшість читачів журналу «Maxim» – чоловіки у віці 20-44 років з високим рівнем доходу.

На сучасному етапі саме «Maxim» на рівні з «XXL» нарощує клієнтську базу в Україні, тому ці журнали є конкурентоспроможними на українському медіаринку. Як бачимо, мета у цих журналів різна і, відповідно, різна тематика. Так, у «Мen’s Нealth» переважають статті на тему здоров’я, тоді як тематика «Мaxim» та «XXL» більш різноманітна і, здебільшого, має розважальний характер.

Незважаючи на змістові відмінності, аудиторії журналів відрізняються несуттєво (переважно за віком). Окрім того, журнал може і не мати в текстах еротичних посилань, але обкладинка завжди містить як прикрасу жіноче тіло, аби заохотити чоловічу аудиторію придбати періодику.

Чим ще характерні журнали «Playboy» і «Maxim», то це тим, що в них найбільше місця відведено рекламі як основному способі заробітку видавництв. Жіночі й чоловічі парфуми провідних брендів (Dolce & Gabbana, Dior, Canali, Gucci, Sergio Tacchini, bruno banani), мобільні телефони за 55-95 тисяч гривень, стильні окуляри за 2 тисячі гривень, найновіші моделі суперкомфортних авто, вдосконалена побутова техніка, стильні годинники, лосьйони до і після гоління, алкогольні напої на кшталт Hennessy, текіли, віскі – це далеко не повний перелік того, чим обов’язково повинен володіти чоловік, якщо він вважає себе більш-менш вишуканим.

Тут уже слід говорити про ті стереотипи, які формують подібні видання. У чоловіків – меншовартості, пов’язаної із нездатністю придбати пасок для джинсів за 5 тисяч гривень чи запонки для сорочки за 2,5 тисячі. У жінок – комплекси, пов’язані перш за все із зовнішністю. Це стосується як відсутності параметрів тіла 90-60-90, так і фінансової неможливості вишукано вдягатися, як дівчата з обкладинок. Тому там, де ми бачимо плюси в чоловічих журналах, завжди знайдуться психосоматичні дефекти і проблеми.

Отож, чоловіки, читайте сучасні журнали! Те, що показує картинка в Instagram, – далеко не усе, чим може зацікавити видання. Багато порад, прикладів та настанов – і це все для того, аби ви були здоровими, сильними та – найголовніше! – успішними і сексуальними.

Роман Мудрий

Роман Мудрий – студент факультету журналістики ЛНУ імені Івана Франка

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Вам сподобається