0
0

Зізнаюсь, люблю великі магазини і маленькі крамнички. Буває, чіпляються мерчендайзери і промоутери — не люблю. Також, коли впізнаю у модельці, яка рекламує алкоголь в супермаркеті, 17-річну сусідку — не люблю. Ба більше — не розумію.

Дивлюсь на шампунь. Етикетка говорить, що «для нормального волосся». Ні, ну точно мені не підходить. Далі: для сухого, для фарбованого, для тьмяного… Для ослабленого, ламкого. Ополіскувач, кондиціонер, йогурт (!) три в одному. Ага — десять в двадцятому! Побачила б напис «для ненормального волосся» — купила б, і без вагань. Але хто тобі скаже правду? Поруч, наче у черзі на сповідь, стоїть чоловік. Із стражденним виразом обличчя розглядає полицю кольорової хімії. Обережно і різко хапає найдешевший шампунь, на якому зображений майже Том Круз, і тікає. Як з місця злочину! Звичайна, буденна й добра людина… І уявляю, як би тут стояв Савік. Той, що посперечався із сином і став оленем. Його ідеально намальовані бровенятка зсунулись в одну лінію, очі примружились, згадавши удари софітів. Савік манірно узяв би щось найдорожче і побіг би гримуватися.

Виходжу на вулицю. І знову він — на величезному бігморді, усміхнений і з рогами. Справжній олень! Блукає у лісі й зимові кущики щипає, телеканали перебирає, тут — гризне, там вхопить, і на берізку обіпреться. На ту, що Володя Арфуш посадив.

Така собі благородна промоція 3G-інтернету від «Мобильных ТелеСистем» зайняла третє місце у моєму рейтингу «Реклама-2010». На другому — пухнасті. Я знову розкажу про білку)). Натуральне хутро завжди актуальне. «Мій тато був білкою, тому руками я весь в батька…» — автор цього шедевру, мабуть, тільки й горіхами харчується — мозок, мооозооооок. Сюжет невигадливий: герой розповідає про своє життя людини, у якої замість рук — два гризуни. Переглянула. Побачила світ по-новому! І випадково нерозумний сайт видав список реклам, які могли б мене зацікавити.

Сюжет про пекельну білку з гарячкою — лідер. Заслужив усі ялинкові та лаврові вінки. На замовлення російського міністерства охорони здоров’я, яке вже втомилось попереджувати, мультиплікатори створили неочікувану соціальну рекламу — «Адская белка». Впродовж однієї хвилини обскубана сіра білочка розповідає про те, як бігають павучки, б’ється об стіни похмурої кімнати, пропонує скуштувати смажених кудяпліків, співає «Издалека долго течет река Волга»… Наприкінці реклами білка питає: «Бухаете? Тогда я иду к Вам!»

Зважаючи на українську моду бачити проблеми східних сусідів і натискати ctrl+c, думаю, що після Нового року слід чекати і своєї… білочки. Проте наші спортивні новини представляють «світові бренди», телевізор запевняє, що «футбол без пива — не футбол», то хіба злякає українців білоч­ка, навіть, якщо вона пекельна? Я не боюсь таких гризунів, а ти?

Христина ГОРОБЕЦЬ

[wp-rss-aggregator source=”3084″]

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *