Як запустити власний бізнес через Instagram

4
0

business-instagram
Здавалося б, що студенти найменш схильні до того, аби відкрити свою справу. Проте саме молоді люди мають свіжий погляд на бізнес, а обмежений (або навіть нульовий) бюджет змушує проявити креатив та далекоглядність. Почати можна навіть з власного хобі: фотографія, вироблення прикрас, випічка, уроки гри на гітарі та багато іншого. Проте варто розуміти, що будь-який бізнес не обійдеться без ефективної реклами.

Instagram – це ідеальна платформа для підприємців-початківців. Проте конкуренція настільки висока, що просування власного бізнесу має бути чітким та добре спланованим.

1. Заповнення профілю.

Назва. Вона має бути зрозумілою, оригінальною та, в ідеалі, натякати на контент сторінки.

Зображення. Instagram не дає можливості відкривати основну світлину, тому потрібно обрати таку, що гарно виглядатиме навіть в маленькому форматі. Якщо ви придумали логотип, то не бійтеся використовувати саме його.

Інформація в профілі. Потрібно докласти зусиль, щоб привернути увагу потенційного клієнтами лише кількома словами в «шапці» профілю. Намагайтеся подати інформацію про ваш бізнес стисло, чітко, можна навіть з гумором.

Зв’язок. Важливим моментом є те, що не всім потенційним клієнтам зручно спілкуватися винятково через Instagram, тому варто зареєструватися в різних месенджерах і створити електронну скриньку для бізнесу. Відповідати на повідомлення треба швидко, виховано і в жодному разі не видаляти негативні відгуки, якщо такі все ж будуть.

15123729585a24fadea8fd58

2. Контент

Тематика фотографій. Якщо ви продаєте певні матеріальні речі, то логічно робити «предметні» світлини, залучаючи різноманітний реквізит. Проте одноманітні фотографії набридають, тому намагайтеся додати їм життя. Не варто боятися шукати ідеї в блогерів чи на бізнес-сторінках, які вас надихають, адже ви все одно втілюватимете їх по-своєму.

Якість та обробка. Найкраще світло для фотографій – денне. Лише в рідкісних випадках дуже темну світлину можна «врятувати» під час редагування. Серед програм більшість блогерів радять такі: Snapseed, Lightroom і Vsco. Інколи для того, щоб профіль виглядав гармонійно, під час обробки використовують однаковий фільтр для всіх світлин.

Кількість публікацій. Блогери називають різні цифри, проте зрозуміло, що не потрібно «заспамлювати» стрічку підписників, а обмежуватися трьома публікаціями в день. Проте варто зазначити, що навіть 5-6 фотографій в тиждень будуть ефективними.

Текст. Відомо, що публікації без тексту набирають менше вподобань, ніж з ним. Описуючи фотографію, ви можете не лише рекламувати свою продукцію чи послуги, а й давати поради, взаємодіяти з аудиторію, словом – бути корисним.

Stories. Якщо є можливість, варто публікувати інста-історії. Адже користувачі люблять цю функцію і залюбки нею користуються. А тепер, коли з’явилася можливість додавати stories на свій профіль, це стало ще актуальнішим.

3. Просування

Масфоловінг. Цей спосіб полягає в тому, що ви підписуєтеся на незнайомих людей, сподіваючись на взаємність. Проте він досить неоднозначний, тому багато користувачів відмовляються від нього. По-перше, він займає багато часу. Так, існують автоматизовані сервіси, але програмі складно передбачити ефективність підписки, а їхні алгоритми чи ненадійні проксі можуть спричинити бан вашого акаунту.

По-друге, Instagram проти будь-якої автоматизації і постійно обмежує кількість дозволених дій на годину. Іншими словами, якщо ваша поведінка нагадує «бота», а не реальну людину, то є великий шанс побачити свою сторінку заблокованою в найближчому майбутньому.

По-третє, більшість користувачів розуміють механізм масфоловінгу, тому не дуже хочуть відповідати взаємністю на підписки, а особливо це стосується бізнес-акаунтів. Незважаючи на всі недоліки, цей метод досі дуже популярний. Якщо ви теж хочете спробувати його, найбільшу увагу потрібно звернути на контент, який ви пропонуєте, і на безпеку акаунту.

original-67vi-min
Розіграші. Легальний і дуже популярний спосіб здобути нових підписників і потенційних клієнтів. Існують різноманітні види розіграшів, проте принцип залишається тим самим. Ви створюєте пост, де розігруєте який-небудь подарунок. Користувач має підписатися на вашу сторінку, написати щось в коментарях і завантажити скріншот собі в профіль. Останній крок багато хто не готовий виконувати, тому в тепер в конкурсах його майже не вимагають, а натомість просять «запросити» кількох друзів через коментарі. Недолік розіграшу полягає в тому, що після його закінчення ви втрачаєте багатьох підписників, а ті, що залишаються, часто не готові купувати, адже бажали отримати щось задарма. Щоб збільшити охоплення конкурсів, багато бізнес-акаунтів проводять їх разом з лідерами думок, проте «блогерську» рекламу варто виділити в окремий пункт.

Реклама в блогерів. Насправді блогерів в Україні дуже багато. Якщо ваш бізнес прив’язаний до певної локації, то пошук звужується до одного міста. Окрім того, блогер має бути дотичний до вашої ніші, щоб реклама була природною та зрозумілою його підписникам. Не полінуйтеся проаналізувати активність на його сторінці. Адже якщо там багато «ботів» та порожніх сторінок, співпраця буде неефективною. Важливо знати, що можливі два основні види оплати за публікації: бартер (ви безкоштовно надсилаєте продукцію, яку блогери, власне, рекламуватимуть) або грошова винагорода.

Тарґетована реклама. Щоб нею користуватися, потрібно бути трішки маркетологом і мати хоча б мінімальний бюджет на рекламу. Хоча її можна запустити напряму через Instagram, експерти рядять робити це через Facebook. Адже так ви зможете налаштувати кожен параметр так, щоб знайти лише свою цільову аудиторію. І варто пам‘ятати, що тарґетовану реклама – це постійні спроби. Якщо ви маєте 10$, то не варто вкладати всі в одну рекламну кампанію, адже краще їх зробити 10 по 1$, а згодом обрати найефективнішу.

Анна Мегас

Анна Мегас – студентка факультету журналістики ЛНУ імені Івана Франка

Прокоментуйте

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Вам сподобається