5 правил просування власного блогу

9
0

5pravyl-headДля більшості активної молоді одним із важливих факторів, які визначають їх успіх сьогодні, є популярність блогу, який вони ведуть. І хто вже встиг здобути славу в Інтернеті завдяки своєму блогу, точно знає, що популярність – це вкрай клопітка праця. Оскільки сучасний юзер хоче отримувати тільки якісний та унікальний контент.

А для того, щоб дати своїй цільовій аудиторії такий контент, потрібно в першу чергу бути «профі» у тому, про що збираєтесь розповідати. По-друге, правильно подавати інформацію. Мати чіткі цілі щодо власної діяльності. Бути відданим своїй аудиторії.

Але є низка важливих аспектів, що впливають на популярність блогу, які блогери не використовують або не вважають за доцільне використовувати. Саме тому ми підібрали для вас топ-5 правил, які допоможуть просунути ваш блог.

1. Регулярність постингу

Це давно відомий для усіх нас фактор, який забезпечує цілих 20% успіху вашої діяльності в Інтернеті. Це стосується і постингу в соцмережах, і соціальної активності у коментарях чи лайках, а також у веденні свого блогу.

Для того, аби у вас з’явилися власні читачі, які у захопленні від вашої творчості, потрібна регулярність. Читач має знати, коли з’явиться новий матеріал. Тому візьміть собі за правило постити у конкретно визначені дні. Оптимальним днем для постингу вважається Четвер.

Але не варто забувати: якщо усі почнуть постити у четвер, тоді контент, який ви даєте юзеру, буде неактуальним. Він знайде свою єдину нішу, якій буде віддавати свій час саме у четвер. І не факт, що це буде ваш блог. Просто знайдіть свій день (не неділю і не суботу).

Для регулярного постингу я користуюсь допоміжними засобами, які дозволяють запланувати пост наперед. Це спрощує роботу над просуванням. Оскільки блог – це інтернет-осередок творчості, а творчості потрібне натхнення, якому непідвладна регулярність.

2. Ключовики, семантичне ядро

Не потрібно бути SEO-оптимізатором, аби розуміти єство поняття «ключовики». Нині все починається з них. Ключовик потрібен, щоб знайти в Google потрібну вулицю чи маршрут із точки А в точку Б. Навіть тему матеріалу іноді шукають за ключовиками. І ви також повинні від них відштовхуватися.

У першу чергу, аби ваш блог був популярним і став комусь у нагоді – пишіть тільки потрібне і тільки простою мовою. Скажімо, як вберегтися від спеки. Саме словосполучення |як вберегтися від спеки| – це ключовик, за яким юзери будуть шукати статті в пошуковику. Так, тема банальна, але популярна. Якщо ви знайдете неочевидну, цікаву і нову відповідь на це питання – вуаля, ваша стаття буде трастовою (популярною). А відповідно і притягне успіх до вашого блогу.

5pravyl-struktura-uspikhuСхема така. Від користувача до вашого блогу.

  • Юзер «вбиває» у Google ключовик «як вберегтись від спеки».
  • На першій сторінці Google по цьому ключовику бачить низку сайтів, зокрема ваш.
  • Відкриває у різних вкладках 5 сайтів за своїм ключовиком, один із яких – ваш.
  • Поверхнево читає матеріали і обирає собі один сайт чи блог, який точно пояснює чи дає відповідь на його ключовик.
  • Якщо у вашому блозі, у конкретній статті достатня кількість якісних ключовиків, які змогли б зорієнтувати користувача – вважайте, що користувач ваш.

Але якщо ваша стаття буде інформативною, але не матиме ключовиків – ваш сайт просто не з’явиться у Google на перших трьох сторінках за тим ключовиком, який вписує ваш потенційний читач.

Пам’ятайте: Google – розумна машина. Вона знає, про що ви пишете і які у вас помисли. Тож рерайтерством чи копірайтерством популярність не здобути. Навіть якщо допоміжні сайти показують 100% унікальності вашого тексту.

3. Структура тексту

Що краще ви сформуєте текст, то більша ймовірність, що його дочитають до кінця. Старайтесь додавати тези або навіть цитати поміж абзацами.

Дуже важливим є те, з чого ви починаєте, чим закінчуєте і головне – що у вас у середині тексту. Ідеальна структура матеріалу має виглядати приблизно так:

5pravyl-struktura-materialuПотрібно витримувати паузи в абзацах, у напружені сюжету. Себто починати потрібно з простого, але неочевидного. Це має бути щось таке, що дасть ривок читачеві прогорнути ваш пост далі.

У середині повинен бути момент «релаксу» (я його так називаю). Це своєрідне зближення вас із читачем. Коли, скажімо, ви наводите приклад із життя чи жартуєте, чи навіть різко переходите на «ти».

Кінець має бути змістовно найсильнішим, але в тексті коротким. Оскільки юзер найчастіше скролить униз, аби «зацінити» вашу статтю та зачепитись за щось собі знайоме. А вкінці, як відомо, завжди найцікавіше.

4. Назва

Назва вашого блогу – це ніби обгортка. Якщо у вас красива обгортка, вважайте, що ваш товар уже куплений. Але назва має бути не просто красивою, модною, а в першу чергу – інформативною.

Думаю, вам відомий український блогер EeOneGuy. Свою славу блогер здобув завдяки відео, цільова аудиторія яких – підлітки. Але на більше блогеру годі сподіватись, оскільки ні його нікнейм, ані самі відео не несуть у собі якісного контенту для більшої аудиторії.

Зазвичай блогери придумують собі нікнейм, не маючи цілі стати відомим. Попри те все, отримавши успіх – воліють змінити назву. Тому ставте правильні цілі й дивіться у майбутнє. Бо якщо вам буде 27 і ваш блог називатиметься PokemonGOland – це буде геть неактуально. І як пишуть у соцмережах: «Не всі знають, але багато хто згадає».

До прикладу, якщо ви збираєтесь писати у своєму блозі про аніме, тоді вам просто необхідно мати такий ключовик у своїй назві. Або хоча б назву якогось персонажа із аніме.

Назвавши свій блог «Пандора», ви ризикуєте втратити шанс здобути свою цільову аудиторію тільки завдяки інформативній назві.

Скажімо, є цікавий Ютюб-канал «Майстерня Настрою», назва якого говорить сама за себе. Переглянувши одне відео з цього каналу, вам закортить підписатись на нього. Оскільки з назви зрозуміло, що цей канал вам допоможе відпочити від скучного контенту в Інтернеті.

5. Простота тексту

Як я писала вище, усьому голова – ключовики. Відомо, що ключовики рідко бувають складні. Себто, зазвичай ми запитуємо у Google «Панотикум – що це», або «як правильно пишеться онлайн». Рідко можна зустріти ключовик із гарною видачею у Google «когнітивна легкість та приклади використання». Зазвичай, це дуже вузькі ключовики, які потребують науково-дослідницьких сайтів із певним інформаційним наповненням.

Думаю, таких юних «натуралістів», які готові ділитися науковими дослідженнями, – вкрай мало. А тому варто зосередити свою увагу на простій мові, яка доступна кожному. Скажімо, якщо ваш блог про книги, не потрібно писати чудернацькі слова чи фразеологізми, які відомі не всім (це не стосується блогів із віршами чи художніми текстами).

Краще уявіть, що ви пишете статтю для своєї бабусі, розжовуючи їй тему звичайними словами. Але, зауважте, ніколи не недооцінюйте свого читача. Нагадую: тільки якісний контент для своєї цільової аудиторії!

Створюйте блоги та діліться цікавим контентом, адже коли, як не сьогодні, він може стати вашою візиткою в успішне майбутнє.

Юлія Дрібко

Юлія Дрібко – студентка факультету журналістики ЛНУ імені Івана Франка, Search Engine Optimizer (SEO) у Juvla SEO

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Вам сподобається