Бізнес-видання, корупція, ЄС

2
0
Більше двох десятків студентів-першокурсників прийшли поспілкуватися з Тетяною Люлькою

Більше двох десятків студентів-першокурсників прийшли поспілкуватися з Тетяною Люлькою. Фото Анастасії Шибіко

Сьогодні дуже складно знайти мас-медіа, яке не можна було б «купити». Усі якимось чином перебувають у власності того чи іншого політика, олігарха або його родича.

А ми знайшли! На факультет журналістика ЛНУ імені Івана Франка завітала засновник відомого в Україні міжнародного журналу «COMMUNITY» Тетяна Люлька. Пані Тетяна – власниця цього ЗМІ і «сама собі спонсор».

«Мене шокує, коли дипломований юрист запитує мене, хто дає гроші на розкрутку мого журналу, – зізнається бізнесвумен. – Якщо навіть спеціалісти думають, що мас-медії можуть існувати лише за чийогось конкретного спонсорування, то залишається лише жахатися, наскільки корумпованою є наша держава!»

Журнал «COMMUNITY» – клубне видання бізнесу України. На 170 сторінках кожного номеру читач знайде близько сорока ексклюзивних інтерв’ю. Варто додати, що журнал «COMMUNITY» – незалежне видання, тому банально замовити статтю чи купити обкладинку не вдасться, навіть якщо дуже захотіти!

Тетяна Люлька демонструє відомий PR-прийом із цукеркою-шипучкою

Тетяна Люлька демонструє відомий PR-прийом із цукеркою-шипучкою. Фото Анастасії Шибіко

Особливу увагу пані Тетяна зосередила на питаннях ЄС та України. А що Ви знаєте про Євросоюз, окрім того, що до складу ЄС входить 28 держав і що країнам-учасницям забезпечується безвізовий режим? Питання про право на членство нашої держави у Європейському Союзі гостро хвилює українське суспільство вже понад три роки. Тетяна Люлька висловила свої переживання з цього приводу, зазначивши, що у Європі політик апріорі не може мати власного ЗМІ. В Україні ж кожна група впливу обов’язково має як не маленьку газетку, то є власником великої медіа-корпорації.

oleg-koshovyjНа зустріч зі студентами також завітав Роман Кошовий, експерт з виборчого законодавства, який поділився з журналістами думками про сучасну політичну ситуацію в Україні, Асоціацію з ЄС та про безпосередню участь мас-медіа у політичній боротьбі. (Довідка «Креденсу»: Дискусійна зустріч з Тетяною Люлькою та Романом Кошовим відбулася в рамках проекту «ЄС: вибір української молоді» – всеукраїнської ініціативи, що фінансується Представництвом Європейського Союзу в Україні).

 «Креденс» пропонує кілька цитат від Романа Кошового:

  • «Проблема в тому, що наші люди думають, що на обмані можна збудувати європейське суспільство, в той час як в Європі політики навіть не розуміють, про яку політичну діяльність може йти мова, якщо вона базується лише на брехні».
  • «Треба ще двічі переформатувати Верховну Раду, щоб отримати справжніх європейських політиків».
  • «В Євросоюзі люди взагалі не зациклені на політиці, на відміну від наших. Політика в нашій державі стала легким ліфтом для збагачення».
  • «Євросоюз – це не величезні зарплати в євро, які з неба падатимуть на голову. Євросоюз – це МОЖЛИВОСТІ!»
  • «Україна перебуває у жорсткому пропагандистському тиску наших медіа. Головна проблема в тому, що вони неправильно трактують європейські посили».
  • «В українському медійному просторі яскраво виражена проблема незбалансованості інформації. ЗМІ зациклені на зароблянні грошей. Вони стають рабами власників медійних структур».
  • «Журналісти, а не громадські лідери, провадять зміну суспільства України. Саме завдяки працівникам мас-медіа Україна піднялася з колін – почався Майдан».

За словами наших гостей, Україні знадобиться ще 10-15 років, щоб відчувати себе вільною європейською державою. Але кожному з нас до снаги вже сьогодні, кожної хвилини плекати європейські цінності в собі.

Юлія Прокопчук

Юлія Прокопчук – студентка факультету журналістики ЛНУ імені Івана Франка

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Вам сподобається