5 мобільних додатків для тайм-менеджменту та планування

1
0

Тайм-менеджмент-для-разгильдяев2
Коли доводиться поєднувати навчання, роботу, додаткові проекти, зустрічі, поїздки та цілий список особистих справ – неможливо тримати усе в голові. Вміння організувати час стало дуже важливим для людей, які хочуть пристосуватися до сучасного швидкого життя. Записувати все у блокнот – це, звісно, добре, але всюди його з собою не візьмеш. Та і на правильне оформлення потрібно буде трохи часу, особливо, якщо справ дійсно багато. А от тримаючи все в телефоні, ти навряд чи забудеш купити молоко чи виконати проект, адже завдання завжди з тобою, і нагадування про них теж. Мобільні додатки уже все зробили за тебе – залишається лише записати! Ми протестували найпопулярніші аплікації для планування і вибрали 5 найкращих:

1.
Wunderlist (безкоштовний, є на IOS i Android)

Найкращий застосунок: особисті справи та робота в невеликій команді

Цей додаток став безперечним лідером списку, адже в ньому ідеальне все: інтерфейс, дизайн та набір функцій. Колись Wunderlist так сподобався Microsoft, що вони придбали усю компанію, яка розробила його. І ми навіть не здивовані! Тут можна створювати власні списки та завдання до них. Виконані ви позначаєте як завершені одним кліком. Всередині списку також додаються нотатки та файли різного формату. Для проектної роботи є всі умови – за допомогою е-мейлу ви долучаєте людей до створеного списку. У ньому можна вести чат та скидати усі необхідні матеріали, делегувати завдання певним членам команди, встановлювати дедлайни та нагадування. У додатку є і платна версія за 4.99$ на місяць, але її переваги не надто значущі: необмежений розмір файлів, учасників та кольорові фони для списків.

0UIGN1kPTb8
2. Trello (безкоштовний, є на IOS та Android)

Найкращий застосунок: проектна робота

Надзвичайно простий, зручний та приємний додаток. У Trello дуже комфортно вести спільні проекти. Тут усе організовано не у вигляді списків, а в форматі дошок. Можна додавати фото та відео, й вони будуть одразу показуватись при загальному перегляді. У аплікації чудова візуалізація – тут працювати не лише зручно, але й весело: обирати кольори для завдань та списків, додавати графіки та інші файли, спілкуватися з командою. Головною перевагою Trello є те, що ви бачите усі картки (відповідно, усі запущені проекти) одночасно і в певному стані їх виконання. Це дозволяє оцінити ситуацію, не відкриваючи усі списки та папки окремо. Також усі завдання можна делегувати, маркувати та ставили лейбли. Єдине, коли додаток може бути незручний, – якщо у тебе одночасно є дуже багато проектів: і робота, і навчання, і особисте. Тоді функціональності однієї дошки для проекту не вистачить, і загальна картина буде розпорошена та незрозуміла. Існує й платна версія – за 4,99$ на місяць ви отримаєте трохи більший функціонал.  

2

3. Any.do (безкоштовний, є на IOS та Android)

Найкращий застосунок: планування особистого часу

Мінімалістичний дизайн, але широкий та цікавий функціонал зробили цей додаток одним з найпопулярніших для особистого тайм-менеджменту. Найпривабливішим тут є те, що ви можете переглянути свої плани в двох форматах: списки та календар. Аплікація синхронізується із вашим Google календарем, і ви можете зручно пересувати іконки з завданнями та задавати часові рамки виконання, потім оглянувши загальну картину на день, тиждень та місяць. А ще, вас точно захопить процес позначення виконаних завдань: ви закреслюєте їх свайпом, як ручкою в блокноті, а щоб виконані справи зникли зі списку, достатньо просто потрусити телефон! Під час створення нового пункту, можна вибрати між завданням та подією. Події автоматично вносяться в календар, ви також можете запрошувати на них інших користувачів за допомогою пошти. Приємним бонусом є ще й те, що до кожного завдання можна додати локацію. Доступна платна версія за 2.99$, яка поєднує в собі необмежену кількість людей в команді та можливість безлімітно додавати файли.

3
4. MeisterTask (безкоштовний, є на IOS та Android)

Найкращий застосунок: проекти та робота у великій команді

Хоча додаток позиціонує себе як менеджер і особистих, і робочих завдань, ми б рекомендували його для робочих. Головною рисою MeisterTask є часовий трекер, який дозволяє подивитися, скільки часу ви працювали над певним проектом. Цієї функції немає в інших перелічених додатках, а вона дозволяє проаналізувати, як ви розподіляєте час. Концепція планування тут схожа на Trello: картки зі списками. Але окрім звичайних тегів, тут можна виставляти завдання за пріоритетами. Всі основні функції, як от прикріплення файлів, формат чату, делегація та додавання інших членів команди також присутні. Окрім того, додаток порадує простим та приємним оку дизайном.

4
5. Google Keep (безкоштовний, є на IOS та Android)

Найкращий застосунок: записування нотаток, ідей, загальних планів

На відміну від усіх попередніх аплікацій, Google Keep навряд чи підійде для серйозного менеджменту та складання конкретних завдань. Він виглядає як кишеньковий блокнот, куди ви записуєте випадкові думки, термінові завдання, рецепти, список продуктів, фільмів, книг, фото- та аудіо-згадки. Для походів за продуктами тут навіть є предикативний ввід: додаток сам підказує, яку їжу ви хочете купити. Інтерфейс представляє вам багато кольорових карток, які в загальному показують, що у вас відбувається кожній з них. Тут також можна додавати локацію, теги, нагадування, файли та інших учасників, а головне – сервіс інтегрується з усіма іншими від Google. Дизайн стриманий, але палітра для вибору кольору карток та фонів різноманітна.
5
Обирайте найзручніші додатки для себе й насолоджуйтесь організованим робочим процесом та вільним часом – тепер він у вас точно з’явиться!

Марія Дереш

Марія Дереш – студентка факультету журналістики ЛНУ імені Івана Франка

Прокоментуйте

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Вам сподобається